Hlavní navigace

Konica Minolta rozšiřuje svůj garanční servis tiskáren

Sdílet

Martin Noska 12. 6. 2010

Nová spolupráce mezi výrobcem tiskáren Konica Minolta a servisní firmou SIL je dalším z řady kroků rozšiřujících portfolio služeb distribučních společností, mezi které patří SWS, eD' system Czech a AT Computers. Ti si od ní údajně slibují především zvýšení komfortu pro své zákazníky a resellery.

Dohoda zaručuje příjem a evidenci servisovaných zařízení, jejich diagnostiku a následnou opravu. Nadstandardní službou pak je vyrozumění zákazníka o přijetí zakázky a o přibližném termínu a ceně jejího vyhotovení. U záručních oprav potom experti společnosti SIL rozhodují o oprávněnosti záruky dle Záručních podmínek

V současné době tak zajišťují servis strojů Konica Minolta dvě společnosti – Dileris a SIL, obě společnosti poskytují kompletní servis tiskárnám a multifunkčním zařízením formátu A4. Novinkou v rámci servisních služeb je možnost vyzvednutí zařízení přímo u zákazníka. V uplynulých měsících probíhalo testování provozu servisních zakázek, od prvního června pak byl servisní program spuštěn v ostrém provozu.

Našli jste v článku chybu?