Hlavní navigace

Marketingová i sociální data nabízí Oracle jako službu

Sdílet

Pavel Louda 11. 9. 2014

Kombinace interních a externích dat prý umožňuje jejich hlubší analýzu a pokročilé modelování. Příslušná data zpracovávat v dalších aplikacích. Kromě marketingu lze tyto údaje použít i na podporu prodeje či poskytování služeb zákazníkům.

DaaS for Marketing je k dispozici na bázi předplatného. Marketingoví specialisté mohou takto získat přístup k různorodým datům o uživatelích. Tato data byla shromážděna on-line, off-line i pomocí mobilních technologií.

Řešení umožňuje cílený marketing a zajištění konstantní zkušenosti zákazníků napříč jednotlivými marketingovými kanály. Pomocí tohoto řešení lze získat přístup k více než 1 miliardě profilů – podle Oraclu jde o největší tržiště dat na celém světě.

Kolem těchto dat navíc existuje ekosystém více než 300 partnerů, kteří jsou specialisty na vyhledávání, marketing a reklamu, ať už jde o práci v mobilním prostředí, on-line prostředí nebo na sociálních sítích (včetně např. využití videoobsahu).

DaaS for Social přináší především kategorizaci a doplnění nestrukturovaných dat ze sociálních sítí. Tímto způsobem lze získat cenné, jinak nedostupné informace o zákaznících, konkurenci i trendech trhu. Denně se zpracovává více než 700 milionů příspěvků publikovaných na sociálních sítích a sleduje více než 40 milionů zdrojů (sociální sítě, zpravodajské servery a další).

Sofistikované zpracování nestrukturovaného textu je kombinováno se strukturovanými daty a výsledkem je prvotřídní aplikace business intelligence, která dokáže rozpoznat význam dat i jejich kontext.

 

Našli jste v článku chybu?