Hlavní navigace

Nově vzniklá skupina Abugo hodlá ovládnout trh e-commerce

Sdílet

eshop e-commerce e-komerce e-shop Autor: (c) Jakub Jirsák - Fotolia.com

Shopsys (e-commerce platformy a e-shopy na míru), Reservio (mezinárodní online rezervační systém), Smartsupp (poskytovatel live chatu, chatbotů a AI řešení) a Survio (globální nástroj na tvorbu dotazníků) se spojily do skupiny Abugo. Společně chtějí maximální zjednodušit online nakupování. Celkový roční obrat nově vzniklého holdingu je těsně pod hranicí 300 milionů korun.

Dáváte přednost obchodu, který sbírá co možná nejméně osobních údajů?

Skupina se podle svých slov plánuje soustředit na zvýšení obchodních příležitostí jednotlivých služeb díky mezinárodnímu přesahu společností a vzájemnému sdílení zkušeností.

Shopsys má s úspěšným fúzováním společností již zkušenosti. V posledním roce se spojil hned se dvěma: agenturou Sounds Good, která za první rok po akvizici zaznamenala více než 120% růst, a SaaS startupem Convertim.

Původní vlastníci jednotlivých společností jsou nově spoluvlastníky skupiny Abugo.

Video ke kávě

Máte čas na rychlé a informativní video?

Řízení skupiny z pozice výkonného ředitele bude zastávat Petr Svoboda, řízení jednotlivých firem však zůstane v takzvaně decentralizovaném režimu každá firma bude řízena svým stávajícím managementem, ale strategie firem bude v souladu s cíli celé skupiny.

Sloučení čtyř zakladatelských společností je podle Svobody pro ABUGO pouze začátkem. Skupina plánuje své rozšiřování o další inovativní společnosti poskytující produkty pro e-commerce a retail commerce.

Za celou skupinou stojí také dva silní investoři Ondřej Fryc z Reflex Capital a Vít Vrba z Novira Capital.

Našli jste v článku chybu?