Hlavní navigace

Řešení Unified Communications All Inclusive představila Avaya

8. 1. 2009

Sdílet

Sadu Unified Communications All Inclusive, jež spojuje software pro hlasovou a video telefonii Communication Manager s aplikacemi unifikované komunikace do jednoho flexibilního balíčku, který se jednoduše nasazuje, spravuje a používá, představila společnost Avaya. Novinka zahrnuje:

Avaya Communication Manager 5.0 je software pro IP telefonii s vestavěnou podporou protokolu SIP, který umožňuje současné umístění na jediném serveru, což omezuje náklady a správu spojené s více servery;

Avaya one-X Communicator je telefon podporující zvuk i obraz na protokolech H.323 a SIP, který zpřístupňuje veškeré komunikační prostředky v jediném rozhraní;

Avaya one-X Portal nabízí internetovou telefonii, zasílání zpráv, kontaktování a konference přes jakýkoliv veřejný nebo soukromý počítač s operačním systémem Windows, Mac nebo Linux.

Avaya one-X Mobile realizuje obchodní hovory, směrování hovorů, vizuální hlasovou poštu a přístup k adresářům přes jednoduché rozhraní. Je kompatibilní s více než 500 mobilními zařízeními, včetně Apple iPhone, Symbian, RIM, Palm, či zařízeními postavenými na Javě nebo Windows.

Avaya Extension–to-Cellular je původní funkce pro „přístup z jednoho čísla“, která směruje hovory na pevnou linku i na mobilní telefon, přičemž oba zvoní současně;

Avaya VPNremote software umožňuje zaměstnancům, aby zapojili svůj IP telefon kdekoliv na světě a mohli používat podnikovou telefonní síť;

Integrace Applications Enablement Serveru s Microsoft Office Communicator a s IBM Lotus Sametime rozšiřuje telefonii a možnosti volání kliknutím na tyto dvě desktopové aplikace, což dále zjednodušuje práci a zvyšuje produktivitu.

Avaya Intelligent Presence spojuje informace z více zdrojů a z různých protokolů a přesněji popisuje schopnosti jednotlivce a jeho ochotu komunikovat.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality