Hlavní navigace

Vodafone: Aktivace bezplatného balíčku MMS je výrazně populárnější než internet do mobilu

Sdílet

Martin Noska 29. 11. 2009

Vzhledem k tomu, že MMS jsou obecně považovány za službu, jejíž popularita je poměrně omezená, zájem uživatelů o ni v rámci vánočního dárku je překvapivý. Jen během deseti dnů si jej totiž aktivovalo více než 100 000 zákazníků tohoto operátora. Loňský internet v mobilu přitom uvedenou hranici překročil až po měsíci a půl. Vánoční dárek Vodafonu bude možné aktivovat až do 28. února 2010, ale není vyloučeno, že operátor podobně jako v loňském roce termín ještě prodlouží.

Uvedená skutečnost může poukazovat na to, že zákazníci by o MMS měli zájem, ale problémem je jejich standardní cena, díky které nejsou multimediální zprávy až tak populární. Vodafone proto v této souvislosti snižuje standardní cenu MMs pro všechny zákazníky na 4,50 Kč včetně DPH, o které doufá, že by mohla být atraktivnější.

Lukáš Kružberský, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafonu k tomu dodává, že v posledních dnech jeho firma také registruje stotřicetiprocentní nárůst ve využívání MMS. Obdobně jako v loňském roce Vodafone bude pravděpodobně spoléhat na to, že zákazníci si na odesílání MMS zvyknou a budou tuto službu využívat i po skončení bezplatného období.

Našli jste v článku chybu?