Hlavní navigace

Vyhrazené firemní zákaznické centrum otevřel v Česku Vodafone

Sdílet

Pavel Louda 8. 3. 2012

Firma se pro vybudování centra speciálně pro firemní zákazníky podle svých slov rozhodla poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy.

„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Vodafone využívá v současnosti více než 200 000 firem, 2 500 korpoací pak využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet. Pro echnickou podporu jsou vyhrazeny Nástroje pro samostatnou správu účtu on-line či videokonferenční hovor s technickým centrem – možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů konkrétní firmy.

 

Co si lze v novém centru vyzkoušet naživo?

  • OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet)
  • Nejnovější mobilní telefony (Apple, Blackberry, Nokia aj.)
  • Microsoft Office 365
  • Zařízení se SIM: kamery, dohled nad vozovým parkem
  • Vlastní 3G zóna - femtobuňka

 

Vodafone OneNet

Našli jste v článku chybu?