Hlavní navigace

AI, IoT a strojové učení ve web designu

 Autor: © Picture-Factory - Fotolia.com
Kreativní a vývojářská agentura BlueGhost, která vytváří řešení pro design a programování webů, představila ve spolupráci s mezinárodní poradenskou společností PwC při veřejné prezentaci svůj pohled na to, jak má správně vypadat zadání ze strany klienta.
David Slouka 2. 7. 2019

Sdílet

V horkých letních dnech proběhla otevřená diskuze se zástupci PwC a BlueGhost o tom, jak se špičkové digitální technologie projevují ve web designu. Přestože design webových stránek se poměrně ustaluje, nelze mluvit o tom, že by šlo o oblast bez novinek a vylepšení.

Kreativní ředitel a hlavní designer BlueGhost Lukáš Pilka rovněž vysvětlil, zda budou KPI (Key Performance Indicators) důležité i v budoucnosti, do které zásadně promluví umělá inteligence, internet věcí či virtuální realita.

„Můžeme se bavit třeba o tom, že díky strojovému učení necháme e-shop udělat za nás nákup podle našich obvyklých návyků a výsledek jen drobně upravíme. Velkou roli může hrát i internet věcí, tedy síť chytrých zařízení, které spolu komunikují,” vysvětluje Lukáš Pilka, kreativní ředitel BlueGhost.

Podle Modrého ducha se weby budou do budoucna ještě hodně vyvíjet, lze si například představit, že se změní způsob ovládání a komunikace. Nemusí se však vůbec jednat o ovládání hlasem či virtuální realitu, zcela jistě ale půjdou vývojáři webů cestou maximálního usnadnění a přívětivosti pro návštěvníky.