Hlavní navigace

Apple přiznal svou chybu a čelí žalobě od nespokojených zákazníků

4. 7. 2010

Sdílet

Stížnosti na slabý signál iPhonu 4 nabírají stále více na váze a vyústily až v zažalování společnosti Apple nespokojenými americkými zákazníky.

Dle zprávy uveřejněné na Sky News američtí nespokojení zákazníci zažalovali Apple kvůli problémům se slabým signálem čtvrté generace populárního iPhonu. Uživatelé nového smartphonu zastávají názor, že Apple klamně propagoval svůj nejnovější produkt, protože v případě, že jej držíte za kovové hrany přístroje alias antény, ztrácí signál. Tento problém na nový iPhone vrhá špatné světlo již od samotného zahájení prodeje.

příloha_ovladnete_sva_data

Kalifornská právnická firma Kershaw, Cutter and Ratinoff prý dokonce aktivně rekrutuje nespokojené americké zákazníky, se kterými chce proti společnosti Apple vést soudní proces. „Tisíce lidí nejsou se svým novým iPhonem opravdu spokojeni a nelíbí se jim ani to, jak se k celé záležitosti staví samotný Apple,“ uvádí firma na svém blogu. Jedním z možných řešení, jak těmto problémům předejít, je zakoupit si pryžový obal, který přesně zakrývá antény v místech, kde telefon držíte. Jeho cena je však nehorázných 29 amerických dolarů.

Nejnovější zprávy hovoří o tom, že by problém nemusel být způsoben konstrukcí antény, ale mohlo se jednat o softwarovou chybu, která špatně vyhodnocuje kvalitu signálu. Opravit by ji tak mohla nová verze firmwaru.

Byl pro vás článek přínosný?