Hlavní navigace

Kampaň pro Galaxy Note 3 je o komunikaci a sladkých snech

Společnost Samsung minulý týden na veletrhu IFA 2013 představila třetí generaci phabletu Note. Dnes startuje jeho kampaň, podpořená tříminutovým videem o dívce, která díky svému phabletu uspořádá loutkové představení.
Adam Kencki 16. 9. 2013

Sdílet

Společnost Samsung minulý týden na veletrhu IFA 2013 představila třetí generaci phabletu Note. Dnes startuje jeho kampaň, podpořená tříminutovým videem o dívce, která díky svému phabletu uspořádá loutkové představení.

Hlavní roli zde hraje samozřejmě Samsung Galaxy Note 3, ale svých patnáct minut slávy dostane také Galaxy Gear, tedy chytré hodinky, které s phabletem komunikují díky Bluetooth. Samsung na své marketingové kampaně v posledních letech vydal několik miliard dolarů a z prodejů je vidět, že se jedná o dobře vynaložené peníze. První reklamy na Note se zaměřovaly hlavně na podnikání, schůzky, produktivitu a podobně, nyní jsou jejich cílem kreativní (pamatujete na reklamu na Samsung Galaxy S II?) lidé, kteří něco stále podnikají.

Za příběhem dívky a loutkového vystoupení stojí Leo Burnett a součástí kampaně jsou také televizní spoty, reklamy v tisku a podobně. Milovníky Annie Lennox jistě potěší přítomnost písně Sweet Dreams v závěru vida. Samsung Galaxy Note 3 bude v prodeji od 25. září.