Hlavní navigace

Každý třetí Američan si po shlédnutí reklamy koupí tablet

 Autor: © Kurhan - Fotolia.com
O tom, že reklamy na lidi působí snad není třeba se zmiňovat. Zajímavá studie Online Publishing Association ukazuje, že výdaje za aplikace pro tablety se zvýší z loňských 1,4 miliardy na 2,6 miliardy dolarů v roce 2012.
Adam Kencki 23. 6. 2012

Sdílet

O tom, že reklamy na lidi působí snad není třeba se zmiňovat. Zajímavá studie Online Publishing Association ukazuje, že výdaje za aplikace pro tablety se zvýší z loňských 1,4 miliardy na 2,6 miliardy dolarů v roce 2012.

Lidé utrácejí za aplikace pro tablety a tablety obecně stále více peněz. Jen ve Spojených Státech vlastní tablet každý druhý uživatel internetu. Z celkového počtu stažených aplikací připadá za loňský rok 23 % na aplikace placené. Dobrá zpráva pro vývojáře. Mnout ruce si mohou také reklamní společnosti a samotní producenti, ukazuje se totiž, že více než třetina uživatelů si pořídila tablet po shlédnutí některé z reklam.

Ve stejné studii se ještě píše, že celých 29 % uživatelů tabletů po shlédnutí dalších reklam na svém tabletu cítilo potřebu dozvědět se více o daném produktu. Tablet je tedy šikovná platforma nejen pro uživatele, ale také pro inzerenty. Kompletní studii v anglickém jazyce si můžete přečíst zde.