Hlavní navigace

Snadnější práci pro prodejce slibuje novinka Microsoftu

20. 6. 2022

Sdílet

 Autor: © .shock - Fotolia.com
Aplikaci Viva Sales, která podle výrobce zcela změní zkušenosti prodejců a zvýší jejich produktivitu, oznámil Microsoft. Produkt spolupracuje s jakýmkoli CRM a nabídne i nástroje na bázi umělé inteligence.

Viva Sales je schopna do jakéhokoliv systému CRM zprostředkovat data o zapojení zákazníků ze služeb Microsoft 365 a Microsoft Teams, a AI využívá k tomu, aby poskytla řadu personalizovaných doporučení a poznatků, které prodejcům umožňují lepší propojení se svými zákazníky.

To prodejcům pomůže snáze přizpůsobit své zapojení do zákaznického procesu a dosáhnout rychlejšího dokončení obchodní transakce.

Zefektivňuje práci prodejců také tím, že jim v rámci nástrojů, které již používají, zobrazuje užitečné informace se správným kontextem, šetří jejich čas a poskytuje celé organizaci ucelenější pohled na zákazníka.

„Budoucnost prodeje nespočívá v zavedení nového systému. Spočívá v poskytování informací, které prodejci potřebují, v ten správný čas a ve správném kontextu do nástrojů, které znají, takže mohou pracovat efektivněji,“ tvrdí Judson Althoff, obchodní ředitel Microsoftu.

Viva Sales navazuje na aplikaci Viva, která byla uvedena na trh v loňském roce. Ta poskytuje integrovanou platformu pro zaměstnance, která sjednocuje komunikaci, znalosti, vzdělávání, cíle a poznatky, a to v libovolném místě. Viva Sales je pak první aplikací řady Viva založenou na rolích a určenou speciálně pro prodejce.

Klíčové vlastnosti Viva Sales podle výrobce:

• Poskytuje prodejcům nástroje pro jejich práci a zároveň informace, které potřebuje vedení prodejního týmu. Prodejci mohou při práci označit zákazníky v aplikaci Outlook, Teams nebo v aplikacích Office, jako je Excel, a Viva Sales je automaticky zaznamená jako údaje o zákazníkovi s veškerými relevantními informacemi o něm. Možnost automatického získávání údajů o zapojení zákazníků na této úrovni nebyla do této chvíle dostupná. Tato data lze snadno sdílet s dalšími členy týmu při spolupráci v aplikacích Office nebo Teams, aniž by je bylo nutné znovu zadávat nebo je vyhledávat v CRM.

Cloud22

• Využívá data a umělou inteligenci, doporučuje další kroky pro postup zákazníka prodejním trychtýřem, určuje priority práce a další kroky a umožňuje prodejcům přístup k úplné historii a materiálům o interakci se zákazníkem. Poznatky o zákaznících v reálném čase umožňují lépe porozumět tomu, kde se každý zákazník na své nákupní cestě právě nachází a jak jeho vztah ovlivňovat.

• Poskytuje doporučení na bázi umělé inteligence, která prodejcům umožňují zlepšit jejich zapojení se zákazníky – optimalizovat následné kroky pomocí dalších doporučených kroků, uplatnitelných připomínek a doporučení, která prodeje urychlují a umožňují vyšší míru jejich dokončení.   Viva Sales využívá systém Context IQ, který byl zveřejněn loni na podzim a který zajišťuje propojení relevantního obsahu v aplikacích a službách společnosti Microsoft – například Dynamics 365 nebo Microsoft 365 – takže prodejcům umožňuje šetřit čas a soustředit se na práci.

 

Computerworld si můžete objednat i jako klasický časopis. Je jediným odborným měsíčníkem na českém a slovenském trhu zaměreným na profesionály v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT). Díky silnému zázemí přináší aktuální zpravodajství, analýzy, komentáře a přehledy nejnovejších technologií dříve a na vyšší odborné úrovni, než ostatní periodika na tuzemském trhu.

Obsah Computerworldu je určen odborníkům a manažerům z firem a institucí, kteří se podílejí na rozhodovacím procesu při nákupu ICT technologií. Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě.