Hlavní navigace

Rychlý internet není důležitý jen pro hraní her

 Autor: Fotolia © HaywireMedia
Podnikání se čím dál tím více stěhuje do virtuálního světa. Většina řemeslníků má vlastní internetové stránky a nabízí své produkty v e-shopu. Pokud někdo tento trend "zaspí", bude konkurenci jen stěží dohánět.
16. 12. 2013

Sdílet

(PR článek)

Živnostníci a především firmy jsou na své internetové prezentaci prakticky závislí. Ona rozhoduje o tom, zda si klient vybere právě jejich služby nebo výrobky. Mnozí podnikatelé posílají svým zákazníkům velké množství dat. To vše jen umocňuje potřebu rychlého a kvalitního připojení.

 

Zde se nevyplatí šetři

Internet pro firmy je něco, na čem by se nemělo šetřit. Připojení sdílí více zaměstnanců a frustrace z pomalého internetu by se mohla přenést do kvality práce. Možná si říkáte, že je to zbytečnost. Představte si ale nějaký každodenní úkon - například otevírání dveří. Jaké by to bylo, kdybyste vždy 3 minuty přede dveřmi hledali ten správný klíč?

Ano, vyletěli byste z kůže! Přesně tak se cítí například asistentka společnosti, která musí odeslat spoustu e-mailů a konvertovat zprávy z datové schránky. Místo toho pouze svým pohledem hypnotizuje přenesená procenta v dialogovém okně.

 

Vybírejte jen kvalitní poskytovatele

Mnohé firmy vás jistě osloví s nabídkou rychlého internetu za přijatelnou cenu. Po prostudování podmínek se ale dozvíte, že se například jedná o agregovanou (sdílenou) linku, o kterou se budete muset dělit s více zákazníky. Údaje o rychlosti jsou tím pádem opravdu jen teoretické.

Dalším náznakem, že nabídka nebude tak výhodná, bývá fakt, že kromě připojení již nic jiného nedostanete. Žádné doplňkové služby nebo neexistující zákaznická podpora je cesta přímo do pekel. Například společnost UPC garantuje svým firemním zákazníkům nepřetržitý dohled nad službou a internet pro podnikatele může dosáhnout rychlosti až 250 MB/s.