Hlavní navigace

Borderlands v cel-shade grafice

18. 4. 2009

Sdílet

Studio Gearbox Software se rozhodlo rázně překopat svou chystanou a velkolepou akci Borderlands. Nejvýznamnější změnou se stane zcela nový grafický háv, vyvedený v cel-shade grafice.

Studio Gearbox Software se rozhodlo rázně překopat svou chystanou a velkolepou akci Borderlands. Nejvýznamnější změnou se stane zcela nový grafický háv, vyvedený v cel-shade technologii. V Gearboxu a vydavatelském domě Ubisoft se evidentně rozhodli, že odkročí od realismu směrem k arkádovějšímu pojetí.

Pro připomenutí: Borderlands má být sandboxovou akcí, ve které by si měl hráč mít možnost dělat takřka, co se mu zachce, respektive činit tak na úkolovém poli, které bude velice široké. Příběh se má přitom odehrávat v budoucnosti na nově kolonizované planetě Pandora.

 


V případě Borderlands je cel-shadová grafika, která záměrně připomíná kreslenost až komiksovost, poměrně překvapivá. Hra dosud totiž vypadala úplně jinak, jaksi seriózněji. Na druhou stranu, Ubisoft má s cel-shade hrami velké a dobré zkušenosti.

CS24

Stačí připomenout Prince of Persia nebo XIII. Zda to hře sluší, nebo ne, můžete posoudit z prvního nově vypuštěného obrázku a srovnat ho s předchozí grafikou v rámci našeho nedávného preview.

Zdroj: PCG

Byl pro vás článek přínosný?