Hlavní navigace

Notebooky Dell XPS 13 Plus trpí vážnými problémy s obrazovkou

5. 9. 2022

Sdílet

 Autor: Dell
Majitelé nových XPS 13 Plus hlásí mechanické problémy s obrazovkou. V některých případech dokonce odpadává.

Lidé z automobilového průmyslu vám řeknou, že pokud si pořídíte nové vozidlo během prvního roku uvedení modelu, měli byste očekávat jisté kvalitativní nedostatky. Něco podobného však platí i o technologických vychytávkách. 

Věříte v užitečnost hyperkonvergované infrastruktury?

Například o radikálně přepracovaném notebooku XPS 13 Plus od Dellu. Vypadá to totiž, že zjednodušené provedení oblíbeného ultraportable stroje trpí problémy s OLED obrazovkou.

Jak informuje magazín The Verge, zaznamenalo je už větší než male množství uživatelů. Problémů je přitom několik, nejčastěji souvisejí s vadným mechanismem ukotvení OLED obrazovky do tenkého šasi. To pak může ústit v nepřesné vyobrazení barev, problémy s dotykovou funkcí obrazovky nebo dokonce k odpadnutí celé obrazovky od šasi.

Problémy nového XPS 13 Plus se však, zdá se, netýkají jen obrazovky. YouTube recenzent Just Josh označil XPS 13 Plus za pohromu a referoval o problémech s výkonností, zasekávání, praskajících reproduktorech a někdy zcela vypadávajícím zvuku. Vyřešila je prý až opětovná instalace Windows.

Procesorů se prodává rekordně málo, stolních CPU dokonce nejméně od roku 1984 Přečtěte si také:

Procesorů se prodává rekordně málo, stolních CPU dokonce nejméně od roku 1984

Výrobce si je dle všeho jistých výrobních nedostatků vědom a potvrzuje, že modely s OLED obrazovkami mohou být vadné kvůli chybnému přichycení, které je řešené evidentně obdobným způsobem jako u chytrých telefonů. Dell dle svých slov zákazníky kontaktuje, byť reklamace se protahují. Nově vyráběné modely XPS 13 Plus by už prý měly být bezproblémové.

 

Získejte pro svůj produkt či službu ocenění IT produkt roku! Soutěž „IT produkt roku“ vyhlašuje redakce Computerworldu s cílem vyzdvihnout výrobky disponující vlastnostmi, které je významně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Může přitom jít jak o celkově inovativní pojetí produktu, tak o jednotlivé funkční zdokonalení, výrazně zjednodušené ovládání nebo třeba o výjimečně příznivou cenu.

Soutěž probíhá ve třech samostatných kolech v kalendářním roce a každý postupující produkt či služba do jednoho ze tří finálových kol získává právo na titul IT produkt roku.

Máte-li zájem účastnit se soutěže IT produkt roku, neváhejte. Kontaktujte nás prosím na itprodukt@iinfo.cz.

O přihlášku a více informací si můžete napsat nebo zavolat na telefonech 776 204 420 nebo 604 266 707 či 725 326 893, případně na také na adrese itprodukt@iinfo.cz.