Hlavní navigace

Zoom nabídl Whiteboard. Co tam najdete?

21. 4. 2022

Sdílet

 Autor: Depositphotos
Půl roku po představení plánů na vylepšení whiteboardu je Zoom Whiteboard konečně dostupný uživatelům.

Společnost Zoom, tvůrce stejnojmenné videokonferenční platformy, přepracovala svůj whiteboard čili digitální tabuli. Nově má být funkční napříč širší paletou zařízení i aplikací, včetně prohlížeče. Propojena byla též s produkty Zoom Meetings a Zoom Rooms pro dotyková zařízení typu DTEN D7 či Neat Board, podpora pro Zoom Chat má přijít brzy.

Oded Gal, produktový šéf Zoomu, uvedl, že novinky jdou ruku v ruce s novými pracovními trendy: „Zoom Whiteboard vybavuje pracovní týmy možností nepřetržité komunikace skrz snadné řešení v podobě virtuálního prostoru ke spolupráci před, během i po skončení meetingů.“

Co se Zoom Whiteboard můžete dělat?

Zoom Whiteboard funguje jako vizuální kolaborativní nástroj poskytující přítomným i vzdáleným pracovníkům prostor k zaznamenání nápadů jak v reálném čase, tak asynchronně. Nové funkce zahrnují pokročilé objekty, nové typy propojení či práci s obrázky skrz drag and drop mechanismus, ale také poznámky či komentáře k zvýraznění důležitých nápadů. Tabule může být také interně i externě sdílena s kýmkoliv, kdo vlastní Zoom účet, se snadnou možností jejího exportu a uložení.

Jak spravujete více cloudů ve vaší firmě?

Dle Wayna Kurtzmana ze společnosti IDC jde o zásadní novinky, které whiteboard činí užitečnější a uživatelsky vstřícnější, a Zoom jako takový konkurenceschopnější: „Namísto navázání obsahu na místnost s cílem podpořit stávající Zoom produkty, je obsah navázán na osobu coby jeho vlastníka. Jde o řešení daleko víc zaměřené na uživatele. Vizuální kolaborace je sféra, na kterou budou klást vývojáři v nadcházejících letech velký důraz.“

CS24

Rozmach whiteboardingové technologie

Kurtzman také podotýká, že Zoom není jedinou platformou, která v nedávné době ve světle post-pandemického náběhu na hybridní pracovní režimy spustila či vylepšila svou whiteboardingovou technologii. S podobnými novinkami v uplynulých měsících vyrukovaly i firmy jako Box, ClickUp, Mural nebo BlueJeans.

„Lidé se na vizuálno upínají čím dál tím víc a chtějí i v práci vyjadřovat své myšlenky stejně jednoduchým způsobem jako v běžném životě. Vizuální spolupráce přitom nemusí sloužit jen pro interní užití. Dobří manažeři do ní mohou zapojit i klienty a zákazníky a zvýšit tak jejich celkovou spokojenost,“ říká Kurtzman.

 

Získejte pro svůj produkt či službu ocenění IT produkt roku! Soutěž „IT produkt roku“ vyhlašuje redakce Computerworldu s cílem vyzdvihnout výrobky disponující vlastnostmi, které je významně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Může přitom jít jak o celkově inovativní pojetí produktu, tak o jednotlivé funkční zdokonalení, výrazně zjednodušené ovládání nebo třeba o výjimečně příznivou cenu.

Soutěž probíhá ve třech samostatných kolech v kalendářním roce a každý postupující produkt či služba do jednoho ze tří finálových kol získává právo na titul IT produkt roku.

Máte-li zájem účastnit se soutěže IT produkt roku, neváhejte. Kontaktujte nás prosím na itprodukt@iinfo.cz.

O přihlášku a více informací si můžete napsat nebo zavolat na telefonech 776 204 420 nebo 604 266 707 či 725 326 893, případně na také na adrese itprodukt@iinfo.cz.

Byl pro vás článek přínosný?