Hlavní navigace

Epidemie negativity v evropských kancelářích

1. 4. 2017

Sdílet

Společnost Sharp se spojila se Stefanem Haefligerem, profesorem strategického řízení a inovací v Obchodně-podnikatelské škole v Cassu, aby napomohla transformaci podnikání změnou způsobu, kterým se zaměstnanci firem zapojují do jeho chodu svou prací s připojenými technologiemi. Výsledný whitelist obsahuje osm jednoduchých řešení, které ukazují, jak zvýšit motivaci zaměstnanců v rámci vaší společnosti.

Průzkum 6 000 kancelářských pracovníků po celé Evropě zahrnující 503 pracovníků v České republice odhalil, že lidé by nejčastěji popsali své pracovní podmínky a prostředí jako neinspirující (30%) s tím, že někteří je popsali dokonce jako pochmurné, depresivní a „toxické“.

Třetina pracovníků odpověděla, že jejich kancelář je klidná a 19 % uvedlo, že je nudná. Pouze 13 % z nich by popsalo své prostředí jako motivující. 

Při otázce, proč popisují své prostředí tímto způsobem, sváděla téměř jedna třetina vinu na depresivní způsoby práce (29%) zatímco téměř polovina uvedla, že na administrativní úkoly je zapotřebí příliš času (46%) a místo osobního jednání komunikuje každý pomocí emailů (19%). 

Technologie na pracovišti byla též označena za hlavní zdroj nepříjemností, kdy více než jedna třetina respondentů (38%) uvedla, že je zastaralá a limitující.

Evropa: Mileniálové, tedy pracovníci narození koncem tisíciletí  a nemají zkušenosti s prací bez pomoci vyhledávače Google, se vyjadřovali více o tom, že by byli více motivováni, kdyby jejich kancelář byla vybavena moderní technologií (39%).

Polovina z nich se občas schválně vyhýbá technologii ve svých kancelářích, protože je příliš komplikovaná a polovina z nich se místo toho uchyluje k použití svých osobních zařízení.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?