GameStar: Mafia 2 – GDC 2010
Co se konzolových hráčů týče, ti zase takové štěstí neměli, jelikož verze na PS2 a Xbox obsahovaly četné bugy a glitche. To všechno by mělo zlepšit pokračování, protože je 2K Czech na správných kolejích za stejně ohromujícím sequelem – a to jak na PC, tak na konzole.
Příběh Mafie 2 začíná, když se hlavní hrdina Vito Scaletta, vrací do jeho rodného města Empire Bay po Druhé světové válce roku 1945, a znovu navazuje kontakt s jeho rodinou a několika kamarády, kteří byli zapleteni s kriminálním podsvětím města. Na tomto místě producent 2K, Denby Grace, vytasil klasická čísla: Empire Bay je dvakrát větší než Lost Heaven z prvního dílu; město se skládá z 20 rozdílných čtvrtí; a samotné město by mohlo mít přes zhruba 10 čtverečných mil.
Z toho všeho je tedy jasné, že se 2K Czech podařilo postavit opravdové živoucí, dýchající město, rozlehlou metropoli s téměř zastrašující rozlehlostí. Důležitější však je, že Empire Bay skutečně vypadá blíže opravdovému americkému městu, než jakékoliv jiné město v herní historii. My jsme v tomto městě po krátké sekvenci prezentující krycí systém (o kterém vývojáři tvrdí, že je inspirován hry jako Gears of War či Uncharted 2) dostali možnost strávit nějaký čas. A stálo to za to.
Další informace o připravované herní pecce přináší náš sesterský server GameStar: