Hlavní navigace

Odlehčenou verzi kontaktního centra pro méně náročné firmy nabízí Aastra

Sdílet

Pavel Louda 14. 12. 2009

Aastra nabízí nový InTouch, uživatelsky nenáročnou unified communications aplikaci, kterou mohou používat agenti kontaktního centra i další členové personálu. Poskytuje snadný přístup k nástrojům, jako je například řízení přítomnosti na pracovišti (presence management), vyhledávání v podnikových archivech (corporate directory searches) či IM – instant messaging. S těmito nástroji lze jednoduše zjistit, kdo je přítomen, zkontaktovat klíčové osoby přes IM či vestavěný SIP softphone a především prý zlepšit zákaznický servis. Agenti kontaktního centra tak mají přístup ke správné kombinaci technologií pro rychlejší a přesnější nalezení klíčových informací a zdrojů.

Aastra též představila Solidus eCare Lite. Tento balíček je specificky navržen pro ty firemní zákazníky, kteří nepotřebují provozovat kontaktní centrum pro více než 50 uživatelů. Balíček je dostupný pro telefonní systém Aastra MX-ONE Compact.

„Většina podniků provozuje kontaktní centrum pouze s několika agenty – vysoká kvalita je pro ně ale stejně důležitá jako pro velké společnosti. Jsme rádi, že můžeme výkonnou platformu Solidus eCare zpřístupnit širšímu okruhu zákazníků a umožnit i podnikům s menšími kontaktními centry využívat pokročilé nástroje,“ říká Jason Andersson z firmy Aastra. „Na své neustále rostoucí potřeby mohou firmy odpovědět prostým rozšířením svého kontaktního centra a i nadále pokračovat v provozování stejného prostředí pro poskytování služeb svým zákazníkům.“

Našli jste v článku chybu?