Hlavní navigace

SAP inovoval systém podpory: k dispozici jsou různé verze

Sdílet

Pavel Louda 23. 1. 2010

Díky tomu prý budou zákazníci schopni zjednodušit nákladovou strukturu, lépe plánovat rozpočtové výdaje a snižovat provozní náklady.

Zákazníkům SAPu je umožněna volba mezi dvěma úrovněmi podpory, včetně přechodu z jedné úrovně na druhou u již uzavřených kontraktů:

• Standard Support udržuje IT prostředí zákazníka aktuální a stabilní, tj. zahrnuje pravidelné updaty systému, řešení nastalých problémů, poskytování vědomostní báze či řízení kvality. Firmy mohou využívat rovněž doplňkové služby, jako je MaxAttention nebo Safeguarding.

• Enterprise Support představuje proaktivní způsob podpory informačních systémů. Disponuje obdobnými funkcemi jako Standard Support, ale navíc se zaměřuje na zajištění kontinuity podnikání, zlepšení podnikových procesů, ochranu investic a redukci celkových nákladů na provoz. Podle dodavatele právě tato varianta významně pomáhá zvyšovat efektivitu a minimalizovat výpadky systému. Podporu zajišťuje organizační jednotka Active Global Support (AGS).

Společnost SAP zároveň oznámila, že u většiny stávajících kontraktů na poskytování podpory prostřednictvím Enterprise Support zůstanou poplatky pro letošní rok na úrovni roku 2009.

Našli jste v článku chybu?