Hlavní navigace

Revoluce v korporacích, role platformy ServiceNow a česká firma v pozadí

 Autor: GuideVision
Česká firma zaměřená výhradně na ServiceNow se vyšvihla mezi přední partnery této platformy, plánuje další růst a hledá posily.
PR článek 10. 11. 2021

Sdílet

Když se česká firma GuideVision před rokem stala součástí korporace Infosys, obchodu za skoro miliardu se moc pozornosti nevěnovalo. Dnes je jasné jedno: tohle spojení zafungovalo perfektně a otevřelo oběma stranám nové možnosti. O GuideVision tak uslyšíme čím dál víc, a to nejen v Česku.

Díky specializaci na cloudovou platformu ServiceNow se GuideVision dostala do mimořádné pozice. Momentálně nenajdete v Evropě moc dalších firem, které by měly experty s tak detailním know-how pro tuto platformu a obecně pro oblast digitalizace firemních procesů a služeb. A díky tomu, že je nyní součástí Infosysu, může to GuideVision uplatnit u velmi prestižních zakázek.

Příkladem může být práce pro německého výrobce prémiových a luxusních automobilů Daimler, která představuje dokonce jeden z největších projektů v historii Infosysu. GuideVision zde zajišťuje integraci globálních IT služeb Daimleru se ServiceNow a nahrazení některých zastaralých systémů touto platformou.  Na českém trhu se firma podílela třeba na digitální transformaci jedné z největších bank, ČSOB, kdy ServiceNow posloužila jako páteř jejích IT služeb. 

Přínosné spojení

Společné projekty s Infosysem dnes zabírají asi čtvrtinu firemních kapacit a podíl má dál růst. Během roční spolupráce bylo zahájeno 17 společných projektů a obě strany se spolu starají o 12 klientů (vedle širokého portfolia dalších zákazníků). Mezi další přínosy spojení patří začlenění produktu GuideVision SnowMirror do balíčku služeb Infosys ESM Café. Díky tomu se počet jeho předplatitelů meziročně zvedl o pětinu.

„V rapidním růstu chceme pokračovat. Naším cílem je stát se do roku 2025 předním konzultačním partnerem ServiceNow v Evropě a etablovat se jako vlajková loď Infosysu pro služby nad touto platformou,“ má jasno Radovan Krejčí, CEO GuideVision. 

Revoluce v korporacích

Digitalizace firemních procesů a zaměstnanecká zkušenost patří mezi hlavní strategické cíle dnešních korporací. Způsob, jakým lidé pracují ve firmách, v současnosti prochází obrovskou revolucí, což představuje pro GuideVision velký potenciál dalšího růstu. Díky ServiceNow můžou firmy přejít na inteligentní a automatizované řízení práce, vytvořit si chytřejší a propojenější pracovní prostředí. „Naší misí je pomáhat firmám v ulehčení a zpříjemnění práce zaměstnanců díky digitializaci, čímž získávají výraznou konkurenční vyhodu,“ shrnuje Radovan Krejčí.

Vzdělávání je prioritou

S plány na další růst úzce souvisí velké investice do rozvoje zaměstnanců GuideVision. Vzdělávání a profesní růst jsou tu nejvyšší prioritou. Proto ve firmě běží řada vzdělávacích programů, které umožňují lidem posunout se v kariéře novým směrem, včetně rozvoje tzv. měkkých dovedností. Samozřejmostí jsou technické kurzy zaměřené na ServiceNow vedené těmi nejlepšími experty. 

„Najdete u nás pestrou směs lidí, od velmi zkušených po mladé, nicméně všichni se tu učí ode všech a vládne týmový duch. Přestože jsme už přes rok součástí nadnárodní korporace, atmosféra je pořád spíš rodinná,“ uzavírá Jiří Skála, jeden z klíčových zaměstnanců GuideVision a česká legenda ITIL.

GuideVision – ServiceNow Elite Partner

  • Založena 2014 Norbertem Nagym a Pavlem Müllerem, kteří stojí i za portálem HitHit
  • Od roku 2020 součástí Infosys
  • Pobočky: Praha, Varšava, Budapešť, Helsinky, Mnichov, Stockholm
  • 290 zaměstnanců
  • Průměrné hodnocení od zákazníků: 4.9 z 5
  • Zajímá vás kariéra v GuideVision? Prohlédněte si aktuální volné pozice na www.guidevision.cz/career