Hlavní navigace

Inovovaný systém CRM On Demand představil Oracle – nabízí mimo jiné více analytických funkcí

Sdílet

Pavel Louda 8. 4. 2010

Mezi nové prognostické funkce patří například flexibilní fiskální kalendáře pro produktivnější řízení podnikových operací nebo možnost zpracovávat předpovědi příjmů i množství výrobků a průběžně porovnávat informace s aktuálními i historickými prognózami pro aktivní řízení řetězce.

Produkt také přináší nově přepracované uživatelské rozhraní, jehož velikost mohou obchodní týmy měnit podle svých představ a v němž pomocí nového zobrazení Head-Up Display rychle najdou relevantní informace. Obchodníkům se v něm budou lépe spravovat seznamy a pomocí nástroje Mobile Sales Assistant mohou přizpůsobovat popisky používané v terénu.

Novinka také maximalizuje efektivitu řízení podnikového řetězce pomocí automatických pracovních postupů pro řízení prodeje, marketingu, služeb a obchodních kanálů či automatických nástrojů pro migraci a načítání dat. Třeba řešení Migration Tool On Demand slouží k migraci úprav z jednoho prostředí do druhého; Data Loader On Demand dovoluje snadné vytváření, aktualizaci a mazání velkých objemů dat.

Rozšířená funkčnost pro správu vztahů s partnery nově podporuje správu delegovanou na partnery a poskytuje analytické funkce pro registraci obchodních případů, financování, řízení řetězce a další.

Našli jste v článku chybu?