Hlavní navigace

UPC zlevnilo nabídku telefonních a internetových služeb pro segment SMB

10. 5. 2010

Sdílet

Posledně jmenovaná služba je přitom ve srovnání s dřívější nabídkou Fiber Power Business 100 přibližně o 50 % levnější a zároveň má lepší technické parametry.

Podnikatelé mají od května 2010 také k dispozici telefonní tarify UPC: Basic, Kredit 50 se sto minutami volání na domácí pevné linky zdarma, Kredit 150 s tři sta minutami volání na domácí pevné linky zdarma, Kredit 200 s padesáti minutami volání do mobilních sítí zdarma a Kredit 350 s tisíci minutami volání na pevné linky doma i v zahraničí zdarma.

UPC vedle této nabídky poskytuje rovněž profesionální telekomunikační služby středním, velkým, maloobchodním i velkoobchodním partnerům po vlastní optické infrastruktuře. Tyto služby mají garanci kvality a dostupnosti, a modulární řešení je umožňuje „ušít na míru“ podle požadavků a potřeb klientů.

„Nová nabídka je založena na vyhodnocení téměř roční úspěšné existence B2B služeb pro tento segment trhu. Více odpovídá poptávce ze strany firem. UPC tak chce zjednodušit a ulehčit nejen domácnostem, ale i menším podnikatelům a firmám přístup ke špičkovým digitálním technologiím, mezi něž patří právě superrychlý internet. A v neposlední řadě jim napomáhá účinněji čelit aktuální ekonomické situaci,“ komentuje změny generální ředitel společnosti Václav Bartoň.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?