Hlavní navigace

Microsoft otevře vlastní síť maloobchodních prodejen

Sdílet

Čestmír Žák 13. 2. 2009

Tento krok lze chápat jako protiútok na strategii společnosti Apple, která podobné obchody a obchůdky se svými produkty provozuje již několik let. Microsoft doufá, že mu tento krok přinese možnost většího sblížení se svými zákazníky a poskytne kýženou zpětnou vazbu na jeho produkty. Prezentovány zde budou kromě operačních systémů a dalších softwarových produktů také například hudební přehrávače Zune, herní konzole Xbox a další zařízení z produkce společnosti.

O tom, kde budou jednotlivé obchody zřízeny a jaká bude jejich výsledná podoba, rozhodne David Porter, který byl jmenován do odpovídající řídící funkce. Porter má bohaté zkušenosti s řízením rozsáhlé pobočkové sítě ze svého předchozího působení ve společnosti Wal-Mart.

Našli jste v článku chybu?